PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

Savivaldybės biudžetinė įstaiga. Vytauto g. 12, LT-90123, Plungė
Tel.: (8 448) 73 134, (8 448) 73 166. Faks. (8 448) 71 608. El. p.: savivaldybe@plunge.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 188714469



  • Seimo nario Jono Varkalio susitikimai su gyventojais
  • Turizmas
  • Verslas
  • Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimų, kuriais patvirtinti teikiamų paslaugų tarifai (įmokos, kainos, lengvatų sąlygos) eurais, sąrašas
  • Visuomenei svarbių statinių projektiniai pasiūlymai
  • Savivaldybės nekilnojamojo turto pardavimas viešo aukciono būdu
  • Daugiabučių namų valdymas
  • Atliekų (mišrių komunalinių, pakuočių, stiklo pakuočių ir didžiųjų atliekų) surinkimo 2021 m. grafikas
  • Atliekų (mišrių komunalinių, pakuočių, stiklo pakuočių ir didžiųjų atliekų) surinkimo 2022 m. grafikas
  • Dėl statinių, kurie neturi savininkų (ar kurių savininkai nežinomi), pripažinimo bešeimininkiais
  • Konkursai (priėmimai) į laisvas darbo vietas
  • PRIĖMIMAS į ugdymo įstaigas
  • Neformalusis vaikų švietimas
  • ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
  • MOBILIZACIJA. CIVILINĖ SAUGA
  • Atviri duomenys


  • Rajonas
  • Istorija
    Turizmas
    Seniūnijos
    Garbės piliečiai
    Reikalingiausi kontaktiniai duomenys
    Sveikatos priežiūros įstaigos, vaistinės
    Nuotraukų galerija
    Videoinformacija
    Žemėlapis
  • Struktūra ir kontaktai
  • Valdymo struktūros schema
    Gyventojų priėmimas
    Savivaldybės taryba
    Meras, mero pavaduotojas, patarėjai
    Administracijos vadovai
    Vadovų darbotvarkės
    Nuolatinės komisijos
    Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
    Paieška: darbuotojai, padaliniai
    Seniūnaičiai
    Savivaldybės kontroliuojamos įmonės
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai (Savivaldybės tarybos sprendimai)
    Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Savivaldybės teisės aktų projektai
    Tyrimai ir analizės
    Teisės aktų pažeidimai
  • Administracinė informacija
  • Administracinės naštos mažinimas
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Darbo užmokestis
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Nuostatai
    Paskatinimai ir apdovanojimai
    Planavimo dokumentai
    Savivaldybės biudžetas
    Savivaldybės finansiniai įsipareigojimai
    Savivaldybės gaunama parama
    Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veikla
    Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    Vadovų darbotvarkės
    Veiklos ataskaitos
    Viešieji pirkimai
    Interneto svetainės atitiktis
  • Veiklos sritys
  • Aplinkosauga
    Civilinė metrikacija
    Civilinė sauga. Mobilizacija
    Jaunimas
    Kalba
    Konkursai į laisvas darbo vietas
    Kultūra
    Kultūros paveldas
    Mokesčiai, įmokos, tarifai
    Nevyriausybinės organizacijos
    Projektinė veikla
    Savivaldybės turtas
    Socialinė parama
    Sportas
    Statyba ir infrastruktūra
    Sveikatos apsauga
    Švietimas
    Tarptautinia ryšiai
    Teisėsauga
    Teritorijų planavimas ir statyba
    Verslas
    Žemės ūkis
  • Paslaugos
  • Viešosios ir administracinės paslaugos
    Elektroniniai valdžios vartai
  • Nuorodos
  • LR Prezidentas
    LR Seimas
    LR Vyriausybė
    Žiniasklaida
    Užimtumo tarnyba prie LR SADM


  • Istorija
  • Turizmas
  • Seniūnijos
  • Alsėdžių seniūnija
    Babrungo seniūnija
    Kulių seniūnija
    Nausodžio seniūnija
    Paukštakių seniūnija
    Platelių seniūnija
    Plungės miesto seniūnija
    Stalgėnų seniūnija
    Šateikių seniūnija
    Žemaičių Kalvarijos seniūnija
    Žlibinų seniūnija
  • Garbės piliečio vardo suteikimo nuostatai
  • Garbės piliečiai
  • Žemėlapiai
  • Reikalingiausi kontaktiniai duomenys
  • Sveikatos priežiūros įstaigos, vaistinės
  • Videoinformacija


  • Valdymo struktūros schema
  • Savivaldybės taryba
  • Frakcijos
    Komitetai
  • Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
  • Nuolatinės komisijos
  • Antikorupcijos komisija
    Daugiabučių namų savininkų bendrijų rėmimo komisija
    Ekstremaliųjų situacijų komisija
    Etikos komisija
    Jaunimo reikalų taryba
    Kaimo rėmimo priemonės lėšų paskirstymo komisija
    Kapų identifikavimo komisija
    Komisija ryšiams su užsieniu
    Komisija siūlymams dėl Plungės garbės piliečio vardo suteikimo nagrinėti
    Kontrolės ir audito tarnybos vadovo tarnybinės veiklos vertinimo komisija
    Kultūros centrų, jų filialų akreditavimo ir kategorijų suteikimo bei kultūros centrų ir jų filialų kultūros, meno darbuotojų atestavimo komisija
    Kultūros ir meno taryba
    Medžiojamųjų gyvūnų daromos žalos miškui prevencinių priemonių diegimui Plungės rajono savivaldybėje finansinės paramos paskirstymo komisija
    Medžiojamųjų gyvūnų padarytai žalai žemės ūkio pasėliams, ūkiniams gyvūnams ir miškui įvertinti komisija
    Mokslo rėmimo programos lėšų skirstymo komisija
    Narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos komisija
    Nekilnojamųjų daiktų pardavimo viešo aukciono būdu organizavimo komisija
    Nevyriausybinių organizacijų taryba
    Nusikaltimų prevencijos ir kontrolės komisija
    Peticijų komisija
    Psichologinių krizių valdymo komisija
    Saugaus eismo organizavimo komisija
    Savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba
    Savivaldybės bendruomeninių organizacijų taryba
    Savivaldybės strateginio planavimo grupė
    Savivaldybės tarybos veiklos reglamento rengimo redakcinė komisija
    Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo lėšų skyrimo ir naudojimo komisija
    Socialinių būstų pirkimo komisija
    Sporto taryba
    Teritorijų planavimo komisija
    Viešųjų pirkimų komisija
    Švietimo taryba
    Želdynų ir želdinių apsaugos ir priežiūros komisija


  • Teisės aktai
  • Teisės aktų projektai
  • Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
  • Tyrimai ir analizės
  • Teisės aktų pažeidimai
  • Savivaldybės teisės aktai


  • Nuostatai
  • Savivaldybės įmonės
  • Planavimo dokumentai
  • Veiklos sritys
  • Viešieji pirkimai
  • Darbo užmokestis
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Vadovų darbotvarkės
  • Veiklos ataskaitos
  • Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veikla
  • Politinės organizacijos
  • Projektinė veikla
  • Tarnybiniai automobiliai
  • Savivaldybės biudžetas


  • Viešosios ir administracinės paslaugos
  • Elektroniniai valdžios vartai
  • Gyventojų priėmimo Savivaldybėje laikas
  • Gyventojų priėmimo Vyriausybės priimamajame grafikas
  • Seimo narių biurai Plungėje
  • INFORMACIJA apie ...
  • Gyventojų priėmimo Vyriausybės priimamajame grafikas
  • Keleivių vežimas už atlygį lengvuoju automobiliu leidimo išdavimas
  • Valstybinės žemės nuomos mokesčio deklaracijų priėmimas iš juridinių asmenų


  • LR Prezidentas
  • LR Seimas
  • LR Vyriausybė
  • Žiniasklaida
  • Užimtumo tarnyba prie LR socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
  • Būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijų skyrimas ir mokėjimas

    Eil. Nr.

    Pavadinimas

    Aprašymo turinys

    1.

    Administracinės paslaugos kodas

    06.02.

    2.

    Administracines paslaugos versija

    2. versija

    3.

    Administracinės paslaugos pavadinimas

    Būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijų  skyrimas ir mokėjimas

    4.

    Administracinės paslaugos apibūdinimas

    Gyvenamąją vietą būste deklaravę arba būstą nuomojantys bendrai gyvenantys asmenys arba vienas gyvenantis asmuo turi teisę į būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijas (toliau – kompensacijos), jeigu kreipimosi dėl kompensacijų metu atitinka šiuos ir kitus Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme (toliau – Įstatymas) nustatytus reikalavimus:

    1. Bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens nuosavybės teise turimo turto vertė neviršija turto vertės normatyvo(įsigalios po to, kai sueis 6 mėn. kai buvo atšaukta ekstremalioji situacija ir karantinas).

    2. Kiekvienas vyresnis kaip 18 metų asmuo arba vaikas (įvaikis) nuo 16 iki 18 metų atitinka Įstatyme nustatytas sąlygas.

    3. Įsiskolinusieji už būsto šildymą ir (ar) karštą vandenį, ir (ar) geriamąjį vandenį su energijos, kuro, vandens tiekėjais yra sudarę sutartį dėl dalies skolos apmokėjimo arba teismas yra priteisęs apmokėti skolą.

    Prašymas-paraiška pateikiamas raštu asmeniškai arba paštu, elektroniniu būdu SPIS sistemoje, arba per atstovą (įgaliotą asmenį, rūpintoją, globėją). Jei prašymas-paraiška pateikiamas paštu ar per įgaliotą asmenį, prie prašymo turi būti pridėtos visų reikiamų dokumentų kopijos, patvirtintos įstatymų nustatyta tvarka.

    Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme-paraiškoje nurodytu informavimo būdu (paštu, el. paštu, telefonu).

    5.

    Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą

    1.Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas ;

       https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.3EEE59417F13/NgqDdqWeZi

    2. Plungės rajono savivaldybės tarybos 2015-02-12 sprendimu Nr. T1-19 patvirtintas „Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo Plungės rajono savivaldybėje aprašas“ 

       /index.php?624555209

    6.

    Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

    Bendrai gyvenantiems asmenims arba vienam gyvenančiam asmeniui kompensuojama:

    1) šildymo sezono metu – būsto šildymo išlaidų dalis, viršijanti 10 procentų skirtumo tarp  asmens vidutinių pajamų ir valstybės remiamų pajamų  dydžio;

    2) geriamojo vandens išlaidų dalis, viršijanti 2 procentus vidutinių asmens pajamų;

    3) karšto vandens išlaidų dalis, viršijanti 5 procentus vidutinių asmens pajamų.

    Kompensacijoms apskaičiuoti prašyme-paraiškoje nurodytam būstui taikomi šie normatyvai:

    1)naudingojo būsto ploto normatyvas: 50 kvadratinių metrų vienam asmeniui; 38 kvadratiniai metrai pirmam bendrai gyvenančiam asmeniui; 12 kvadratinių metrų antram bendrai gyvenančiam asmeniui; 10 kvadratinių metrų trečiam ir paskesniems bendrai gyvenantiems asmenims;

    2) karšto vandens normatyvas: 1,5 kubinio metro pirmam bendrai gyvenančiam asmeniui arba vienam gyvenančiam asmeniui per mėnesį; 1 kubinis metras antram bendrai gyvenančiam asmeniui per mėnesį; 0,5 kubinio metro trečiam ir paskesniems bendrai gyvenantiems asmenims per mėnesį;

    3) geriamojo vandens normatyvas: 2 kubiniai metrai pirmam bendrai gyvenančiam asmeniui arba vienam gyvenančiam asmeniui per mėnesį, 1,5 kubinio metro antram bendrai gyvenančiam asmeniui per mėnesį, 1 kubinis metras trečiam ir paskesniems bendrai gyvenantiems asmenims per mėnesį; kai karštam vandeniui paruošti naudojamos kitos energijos ar kuro rūšys, 3,5 kubinio metro pirmam bendrai gyvenančiam asmeniui arba vienam gyvenančiam asmeniui per mėnesį, 2,5 kubinio metro antram bendrai gyvenančiam asmeniui per mėnesį, 1,5 kubinio metro trečiam ir paskesniems bendrai gyvenantiems asmenims per mėnesį.

    Kreipdamasis dėl piniginės socialinės paramos, asmuo pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, Prašymą-paraišką ir jos priedus ir prašyme-paraiškoje nurodo piniginės socialinės paramos skyrimui ir apskaičiavimui būtinus duomenis apie*::

    1) save ir bendrai gyvenančius asmenis;

    2) veiklos pobūdį;

    3)turimą turtą ir šio įstatymo 14 straipsnio 1 dalies 6–11 punktuose ir 2 dalyje nurodyto turto vertę;

    4) gaunamas pajamas;

    5) kitą piniginei socialinei paramai gauti būtiną informaciją.

     

    *Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų.

    7.

    Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)

    Pasinaudojant Socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS), gaunami duomenys iš:

    1.Gyventojų registro tarnybos – apie deklaruotą gyvenamąją vietą, šeiminę padėtį;

    2.Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos  –  apie asmens gaunamas pajamas ir išmokas;

    3.Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (www.ldb.lt) – apie asmens registraciją ;

    4.Nacionalinės mokėjimo agentūros – apie asmens gautas išmokas žemės ūkiui remti;

    5.Mokinių registro (www.itc.smm.lt) – apie vyresnių nei 16 metų besimokančių asmenų mokymosi įstaigas ir programas;

    6.VĮ Regitra (www.regitra.lt) – apie asmens disponuojamas transporto priemones;

    7.Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos  (www.ndnt.lt) ir jos teritorinių skyrių  – apie asmens nedarbingumo lygį;

    8. Žemės ūkio technikos registro (www.zum.lt) – apie asmens disponuojamą žemės ūkio techniką;

    9. Iš VĮ Registrų centro (www.registrucentras.lt) – apie asmeniui nuosavybės teise priklausantį nekilnojamą turtą;

    8.

    Administracinės paslaugos teikėjas

    Plungės rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyriaus darbuotojai:

     

    *soc.išmokų specialistė V. Miliūnienė, tel.(8 448)73 121, el.paštas vilma.miliuniene@plunge.lt

    *vyr.specialistė L. Narvilaitė, tel. (8 448)73 121, el.paštas lina.narvilaite@plunge.lt

    *soc. išmokų specialistė O.Lukošienė, tel. (8 448) 73 121, el.paštas orinta.lukosiene@plunge.lt

    *soc. išmokų specialistė E. Aušrienė, tel. (8 448)73132, el.paštas edita.ausriene@plunge.lt

    *vyr.specialistė R. Petrikaitė. tel. (8 448)73132, el.paštas rima.petrikaite@plunge.lt

    *soc.išmokų specialistė R. Eitavičienė tel. (8 448)73132,el.paštas ramute.eitaviciene@plunge.lt

     

    Plungės rajono seniūnijose prašymus priima seniūnijų socialinio darbo organizatoriai ir socialinių išmokų specialistai.

    9.

    Administracinės paslaugos vadovas

    Plungės rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyriaus vedėjos pavaduotoja

    Vilma Šlyžienė, tel.  (8 448) 73 129, el.paštas   vilma.slyziene@plunge.lt

    10.

    Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

    Sprendimas dėl kompensacijų skyrimo priimamas ne vėliau kaip per mėnesį nuo prašymo-paraiškos ir visų reikalingų dokumentų gavimo dienos.

    11.

    Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)

    Paslauga teikiama neatlygintinai

    12.

    Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys

    Prašymo formos patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ :

    1. Prašymo–paraiškos piniginei socialinei paramai gauti SP-4 forma;

    2. Prašymo–paraiškos piniginei socialinei paramai gauti (kai nesikeičia anksčiau pateikti duomenys) 

    SP-4(A) forma.

    Priedai:

    SP4-1 priedas;

    SP4-2 priedas;

    SP4-3priedas;

    SP4-4priedas;

    SP4-5 priedas;

    SP4-6 priedas;

     

    SP-1 forma;

         SP-2 forma.

    Prašymo-paraiškos formos patalpintos  Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) www.spis.lt  ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje:

    https://socmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/seima-ir-vaikai/prasymu-formos-socialinei-paramai-gauti

    13.

    Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą

    Asmeniui suteikiama galimybė prašymą-paraišką pateikti SPIS sistemoje: http://www.spis.lt/

    14.

    Administracinės paslaugos teikimo ypatumai

    Paslauga yra galutinė.

    Asmeniui atvykus į Socialinės paramos skyrių arba  seniūniją (pagal gyvenamąją vietą), darbuotojas įsitikina piliečio asmens tapatybe ir įvertina pateiktus dokumentus. Paslaugai gauti reikalingi dokumentai nurodyti šio aprašymo 6 punkte.

    Priimant asmens prašymą, informacija apie trūkstamus dokumentus įrašoma į informacinį lapelį.

    Trūkstami dokumentai pateikiami ne vėliau kaip per mėnesį nuo prašymo-paraiškos pateikimo dienos.

    Apskaičiuotų kompensacijų sumos už centralizuotai teikiamą šilumą, geriamąjį vandenį ir karštą vandenį pervedamos į šias paslaugas teikiančių juridinių asmenų sąskaitas už kiekvieną praėjusį mėnesį. Apskaičiuotų kompensacijų sumos, kai būstui šildyti ir karštam vandeniui paruošti naudojamas kietasis ar kitoks kuras, kompensacijų gavėjams išmokamos pinigais.

    Savivaldybės administracija turi teisę tikrinti asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą; papildomai apklausti asmenis, tikrinti jų pateiktus dokumentus ir reikalauti papildomų duomenų; pasitelkti asmenis visuomenei naudingai veiklai; pasitelkti seniūnaičius, bendruomenės narius ir kitus suinteresuotus asmenis svarstant klausimus dėl paramos skyrimo.

    15.

    Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą

    Administracinės paslaugos „Būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijų skyrimas ir mokėjimas“ teikimo aprašymas  įtraukiamas į Plungės rajono savivaldybės dokumentų apskaitą Plungės rajono savivaldybės veiklos dokumentų, administracinių paslaugų valdymo ir interesantų aptarnavimo reglamento nustatyta tvarka ir saugomas Socialinės paramos skyriuje.

     


    Paskutinis atnaujinimas: 2020-06-03 10:48:54

    © Plunges rajono savivaldybe. Visos teises saugomos. Vytauto g. 12, LT-90123 Plungė. Rašykite mums - savivaldybe@plunge.lt